Tabel CIP - Componentele Imaginii Publice

Adăugat la 25 martie 2010
Trimite pe: Yahoo
 
1 Vot pozitiv 0 Vot negativ

Informaţiile publice şi gratuite avute la dispoziţie sunt suficient de detaliate pentru a permite o anamneză a oricărei personalităţi publice de prim rang. Ordonarea figurilor publice în domenii distincte este numai un prim pas.


O analiză mai amănunţită presupune plasarea componentelor imaginii publice în categorii de unităţi omogene. Am identificat nouă asemenea clase de trăsături ale imaginii publice, pe care le-am plasat ordonat într-un continuum definit de două axe:

 

  • extensia privirii (nivelul de rezoluţie al analizei: microgrup, grup profesional, societatea ca ansamblu)
  • durata la dispoziţie (trecut-prezent-viitor)

 

La o limită, prima categorie de trăsături de bază ale imaginii publice personale ţine mai mult de personal, decât de public. Aspectul exterior - care oferă răspunsuri la întrebări de tipul: "cum arată?" - presupune un set de descriptori valabili pentru orice om, chiar înainte sau în lipsa nivelului de "persoană". La cealaltă extremă, posteritatea - suma faptelor şi a ecourilor acestor fapte în plan social - descrie la modul cel mai general posibil, la distanţă în timp şi la rezoluţie minimă, o persoană publică. Şi doar o persoană publică, pentru că pentru marea majoritate a oamenilor, categoria ultimă este inaplicabilă!

 

COMPONENTELE IMAGINII PERSONALE DUPĂ PRIVITOR

 


Grupul familial Grupul profesional Ansamblul societăţii
Prima impresie ASPECT EXTERIOR BRAND PERSONAL CONEXIUNI
  înfăţişare brand "famiglie"
       
Promisiunea COMUNICARE directă EXPUNERE PUBLICĂ TEXTE
  discurs notorietate credinţe
       
Confirmarea COMPORTAMENT RELAŢII PUBLICE FAPTE
  etichetă reputaţie posteritate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii


A scris burcolor pe 17 mai 2010
ambalaj
dragilor, dati-mi ragaz si bani pentru a ambala personajul cu cele mai multe voturi negative. Voi schimba perceptia cu senzatia, promisiunea cu confirmarea si totul va fi minunat. Chiar si scara valorilor va fi impresionata ce tumbe va face... (puneti voi ghilimele unde e necesar)
1 Vot pozitiv 1 Vot negativ
A scris fedeme pe 18 mai 2010
Hai, cu răgazul să zicem că ne înţelegem!
A scris Danut pe 19 iulie 2011
Trebuiew sa admitem ca in ceea ce priveste presa, ea are aceasta posibilitate. Sa faca vedete peste noapte si sa arunce in anonimat figusri altadata celebre. Cred, dar nu sunt sigur, ca numai o persoana din media nu poate face pe cineva celebru daca ceilati nu vor asta. In ceea ce priveste percepia pozitiva in public a unei persoane cred ca este si mai dificil. Sunt atat de multe gusturi de satisfacut si atatea criterii de indeplinit incat e foarte greu. Nu vorbesc despre perceptia negativa. Asa cum am spus, nu sunt sigur de ce am afirmat. Poate ca asta e catigul meu, ma pot indoi.

Cele mai noi feţe


Răsvan Radu

Răsvan Radu

director general Unicredit Ţiriac Bank
PRO
2
CONTRA
4
Mişu Negriţoiu

Mişu Negriţoiu

director general ING Bank România
PRO
3
CONTRA
3
Florin Talpeş

Florin Talpeş

preşedinte Softwin
PRO
8
CONTRA
3

Cele mai noi comentarii

prea mult spus despre un text pentru un cantec... »
Si ar fi contat?... »
ambalaj... »
Autentificare:
Username:
Password:
Nu ai cont? Inregistreaza-te